Prema Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje, voditelj projekta je stručna osoba koju investitor imenuje radi vođenja cjelokupnog procesa građenja.
Voditelj projekta koordinira sve sudionike u gradnji – projektanta, izvođača, nadzornog inženjera, koordinatora zaštite na radu i druge uključene strane – kako bi se osigurala usklađenost svih faza i elemenata projekta te ostvarili zadani ciljevi u pogledu kvalitete, roka i troškova.
Obveze voditelja projekta uključuju izradu plana provedbe projekta, upravljanje rokovima i troškovima, nadzor nad dokumentacijom, izvještavanje investitora o tijeku građenja te pravovremeno rješavanje tehničkih i organizacijskih problema. Voditelj projekta mora imati široko tehničko znanje, sposobnosti organizacije i komunikacije, kao i iskustvo u svim fazama građenja.
U dosadašnjem poslovanju tvrtka GRAF d.o.o. ima iskustva u vođenju projekata visokogradnje gdje je odgovorno i učinkovito upravljala izvođenjem radova, usklađivala sudionike gradnje te osiguravala poštivanje svih tehničkih, zakonskih i sigurnosnih zahtjeva